SKRIVET: 2010-08-24, kl 07:20:41 | PUBLICERAT I: I USA

Med glans

Det är inte många som kan sitta i badrummet sittandes på en träningsboll med elegansen och hedern i behåll. Men det kan jag! Det är hur som helst ända sättet för tillfället som jag kan få täckning och knappt äns detta fungerar då jag hoppar fram och tillbaka ansluten och trådlösa nätverk hittades inte. Galet, jag vet! Idag har varit en bra dag. En mycket bra dag om jag får säga det själv. Jag började inte jobba förrän vid 10 tiden, både Min värdpappa plus min värdmammas föräldrar är här så det var en lugn morgon. Bara leka lite med E och läsa en bok för honom. Efter ett tag kom hans kompis och de lekte fint tillsammans. Ända fram till klockan 14 då kompisens mamma kom för att hämta upp honom. Halva dagen avklarad, finnemang! De äldsta barnen kom hem vid 16 tiden och det var bara låta dem vila, ge dem lite mellanmål, eller snacks som det heter här. Och sedan vänta på middagen. På kvällen körde vi en liten wii-tournament. Jag förlorade. Ett tips, var inte Sverige de suger. -Eller så är det jag som suger, jag röstar nog på det sistnämnda.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: