SKRIVET: 2010-08-07, kl 18:47:26 | PUBLICERAT I: I USA

Scandinavian cooking

Idag när jag satte på tv:n hittade jag det extremt passande programmet "Scandinavian cooking". En blick på bildskärmen jag förstod genast att de var i Norden, älskade Norden. Inte så konstigt kanske men det var den där typiska hemmakänslan. Natur, lugn och konst. Plus hus med brädor vända rätvinkligt, inte vågvinkligt som de har här. Konstiga människor. I alla fall var det extremt vackert och det drog tillbaka mitt schema på efterkälke. Från att skulle ha tränat vid elva med det sedan tolv. Pratade med Stinha och bestämde att hänga med henne istället. Äch, träningen kan komma senare, kan ta mig några vändor i poolen. Det låter bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: