SKRIVET: 2010-08-21, kl 23:54:03 | PUBLICERAT I: I USA

Shopping

Idag köpte jag någonting dyrt men väldigt nödvändigt. Underkläder. Jag hatar verkligen att köpa underkläder, de passar inte, det finns inte i ens storlek, det finns inga fina. Så det är faktiskt någonting jag inte alls tycker om att köpa. Hur som helst var det Victoria Secret för dagen som gällde och jag kom hem med tre nya BH:ar och fem nya trosor. Ett bra kap för dagen. Dessutom vill jag säga att Victoria Secret är en av mina favorit affärer här, visst att de har svindyra priser men butiksbeträderna är så grymt snälla och trevliga. Ett stort plus eftersom man vill komma tillbaka och shoppa -trots priserna! Snart väntar jobb och sedan ikväll tror jag att jag skall hem till Sarah. Jag vet att Alicjia har fest, men att åka ned till New Jersey två timmar bort är tyvärr ingen direkt hit just nu. Jag är nämligen väldigt trött. Varför, varför, varför. Jaja, nästa helg ser jag fram emot. New Jersey-Elin kommer hit! Sedan åker jag ned till henne i några dagar. Skall bli grymt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: