SKRIVET: 2010-08-06, kl 04:11:39 | PUBLICERAT I: I USA

Var bär det av sedan?

Det är två månader kvar på mitt år här. Jag skall iofs resa i några veckor, så lite därtill blir det. Men vad händer sedan? Stannar jag hemma? Åker jag utomlands? Börjar jag jobba? Börjar jag plugga? Egentligen har jag en massa möjligheter framför mig, men jag vet inte vilken jag skall ta. Den stora boven i dramat är pengar, var kommer jag utan pengar? Vad kan ja göra utan pengar? Leva som luffare, bo i Brunnsparken alternativt vasaparken, kanske lite snobbigare att flytta upp sig till trappuppgångarna i Linné. Smarrigt värre. Nä men alvarligt talat vet jag inte. Jag har lite projekt och en intervju på gång. Skall kolla upp mer jobb i Sverige. Min dröm för tillfället är att flytta till London. Och har jag tur är den drömmen fullt verklig. Jobba i London. Bra, men hur skall jag få tag på ett jobb snabbt, lägenhet osv? Det är inte bara att flytta dit... Pengar igen...

Världen är min spelplan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: