SKRIVET: 2010-12-16, kl 23:39:19 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Drömmar med Mickaela

Jag kom hem, väntade på bilen så jag kunde ta mig till Mickaela. Tyvärr gick planerna inte riktigt helt ut utan jag fick vänta en extra timma på bilen eftersom mamma var på möte och pappa skulle hämta henne. Så jag tänkte att under denna extra timma som helt plötsligt fanns tillgänglig kunde jag ta och vara lite effektiv för en gångs skull (för jag har ju inte haft hela förmiddagen på mig...) Så snabbt och lätt slängde jag ihop ingredienserna till småkakan drömmar. Ett extremt lätt och smidigt recept som går fort, vad mer kan begäras. Lagom till att mamma och pappa kommit hem tog jag ut den andra plåten ur ugnen, kakor klara, färdmedel klart och tre småfyllda påsar med kakor till en småsjuk Mickaela. Väl hemma hos henne blev det lite kvälsmys med otroligt gott thé, mina småkakor och film. Supertrevligt, det får vi göra om! Nä, nu bör jag sova. Jobb väntar i morgon...

[Bildkälla]



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: