SKRIVET: 2010-12-01, kl 16:02:00 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Hårförnyelse

Jag infinner mig i ett desperat tillstånd i att få en rejäl makeover gällande mitt hår. Ny färg med men framförallt en klippning! Jag vet inte hur mitt hår ser ut egentligen och det är bara extremt långt och jobbigt. Men då är frågan vad jag skall göra för klippning. Klippa bort det slitna och bara piffa upp frisyren eller skall jag göra en helt ny frisyr... Det är frågan.
Några argument som gör sig påminda om att en klippning är aktuell.
  • Du fastnar med håret i bildörren när den stängs
  • På gymmet måste håret korrigeras bort från maskinerna så att det inte fastnar i maskinen eller gör att ditt huvud sitter fast.
  • När topparna är halva den mängd hårstrån du har vid axlarna.
  • Dina toppar delar sig inte bara en gång utan även tre gånger på sina håll.
Och jag fyller kraven mer än jag egentligen borde...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: