SKRIVET: 2010-12-17, kl 23:20:05 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Let it Snow, Let it Snow, Let it Snow


Ella Fitzgerald


Ninni

Ska du flytta in i lägenheten till våren?

Jag ska titta lite på jobb. Vetlanda har verkligen inget att erbjuda. Det är riktigt trist. Jag vill helst jobba inom affär och här kan man knappt få fast eller heltid i affärer. Alla har redan sina som jobbar där. Isf måste det komma en ny butik.



Jag trodde verkligen inte att jag skulle sakna USA och allt med det så mkt som jag gör. Ibland när jag tänker på det får jag ont i magen för att jag saknar det så mkt. Men jag tror att det är för att det inte finns ngt att göra här sen så är mina kompisar upptagna med allt annat så vi hinner knappt att ses, lite trist. I USA var jag inte hemma en ända helg. Nu är jag hemma nästan hela tiden......



Men jag tkr att vi ska ta och träffas snart. Pratade inte du och Julia om att träffas i JKPG eller ngt?



Har du blivit erbjuden heltid på hemtjänsten? det är ju bra. Men man vill ju inte bli fast heller. Hoppas att det går bra på intervjun på ICA.



XOXO



PUBLICERAT: 2010-12-18, 00:17:29 | URL: http://ninniandersson

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: