SKRIVET: 2010-12-29, kl 21:22:54 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Så passande

Vaknade i morse med ett minst sagt obehagligt illamående. Därefter gick det fort att infinna sig på toaletten och vara där i några timmar. En perfekt start på morgonen, inte sant? Så efter några tråkiga telefonsamtal till jobbet, kompisar för att avboka både det ena och det andra gick jag och lade mig igen. Nu känner jag mig visserligen bättre men långt ifrån perfekt. Och jag som måste hitta en nyårsklänning. Blir att gå i morgon om jag orkar. Kan ju alltid sova när jag kommer hem igen. Låter bra i mina öron just för tillfället men jag får helt enkelt vänta och rida ut natten och se vad morgondagen bjuder på. Någonting hittar jag alltid. Annars tror jag mormors gamla gardiner hänger på vinden. Blommiga och allt.

Jag med lockar

Någon som ser skillnad på två år?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: