SKRIVET: 2010-12-18, kl 11:30:25 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Träning

Även om jag mådde lite krassligt igår känner jag mig mycket bättre idag! Så därför skall jag ge mig av för att köra ett litet pass på gymmet och sedan åka till Rusta för att köpa lite förnödenheter. Pepparkakor har blivit bakade (och som tur är inte brända) sedan skall jag hjälpa till att välja ut gran och därefter skall jag till Kristina för att göra mig i ordning. Kommer bli en toppenbra dag!


Ninni

Shit vad du tränar och står i :D Jag ska sätta igång efter jul, jag hoppas på att få ett gymkort i julklapp.



Är det inte bra lön på ICA eller hemstjänsten?



Ja alla har verkligen sina roller i småstäder. Speciellt i hålan Vetlanda. Det är så grymt tråkigt. Det är därför jag hatar den här staden.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: