SKRIVET: 2010-12-02, kl 22:14:04 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Trött

Äntligen är den här dagen över och den har bara rullat på. Jobba, jobba och åter jobba. I morgon hoppas jag på betydligt lugnare tempo! Efter jobbet (som jag fick jobba över 30 minuter andra dagen i rad) gick jag till mammas jobb där pappa hämtade upp oss. Sedan åkte vi och handlade, jag fick för mig att baka morotsbröd så vi köpte morotsjuice till det, men vi har inga morötter så det måste vi köpa i morgon eller så. Eller om jag bakar annat bröd, hm nä, morotsbröd får det bli! Därefter tog jag bilen till gymmet och gymmade i en timma. Nu värker ryggen, huvudet, axlarna och ögonen. Allt jag vill är att få komma till drömmarnas land. Men först blir det Julkalendern avsnitt två och sedan lite läsning samt avslappning på min spikmatta. Inte dålig dag. Godnatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: