SKRIVET: 2010-12-21, kl 23:06:09 | PUBLICERAT I: Mitt liv

Update

Jobb, jobb, jobb. Men nu är jag ledig fram till jul. Vilket är otroligt härligt måste jag medge! Men även om jag inte jobbar innebär inte det något slappande direkt. I morgon blir det tidig uppgång med träning för att sedan åka till min lillebrors avslutning som börjar klockan 08:30 på morgonen. Därefter skall jag åka hem till Frida och Dennis och kolla in deras nya lägenhet samt baka tillsammans. Men vi får se hur det blir med den saken. På kvällen skall jag till Liseberg för att träffa Isabel, Gabriella, Louise och Beatrice. Tyvärr kunde inte Joanna komma så henne kommer vi missa! Nä, kanske dags att sova?
För övrigt tränade jag hårt på gymmet även idag. Gick en timma på crosstrainen och körde en högre nivå. Redan uppe på nivå 11 och det kändes under de två minuter intervall som nivån ligger så högt. Speciellt när man kör på under en såpass lång tid. Jag hoppas jag orkar ta tag i gymmet i morgon med nya friska tag. Godnatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: