SKRIVET: 2010-02-01, kl 04:49:29 | PUBLICERAT I: I USA

Basket, Starbucks, CheeseCake

Susanne hämtade upp mig vid 1-tiden och vi åkte tillsammans (Nä jag menar hon åkte jag sprang bredvid -såklart inte) till Greeley High School som ligger några hundra meter ifrån mitt hus.  På programet stod "The Wizards" vs. "The Chappaqua Challengers". Det var en grymt rolig basketmatch full med fart och trix av alla dess slag. Underhållning på högsta nivå. Biljetterna kostade $25 styck och jag och Susanne hade planerat att vi skulle köpa biljetterna på plats, tror ni inte såklart att det är slutsålt då? -Såklart. Susanne ringer sin värdmamma och berättar att vi inte har några biljetter, precis i denna sekund kommer en mamma med tre barn framför sig, "I have two tickets over, my husband and my friend's husband decided not to go". Och gud vilken tur va hade att hon hörde oss! Matchen var jätterolig, okej, ren utkastning från The Wizards sida men man kan inte få allt. Och en av grabbarna var riktigt het, Susanne and Christina you know how I'm talking about, haha. Efteråt åkte vi till Starbucks för att vänta in Christina som lovat hennes värdbarn att de ska åka och köpa varm choklad tillsammans. Vi hämtade även upp Sarah på stationen i White Plains och vi hade en jättebra middag tillsammans med en rolig och söt Servitör. En bra dag helt enkelt, en underbar dag faktiskt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: