SKRIVET: 2010-02-26, kl 02:45:42 | PUBLICERAT I: I USA

Färdig

Jag har tvättat alla kläder, bytt alla sängkläder, lekt Star Wars, Batman, Spiderman, Superman, PowerRangers och hm, jag tror det var allt faktiskt, jag har även kollat början på Scobidoo, hjälpt till med maten och städat. Mina axlar, min nacke och min rygg värker och jag ser verkligen fram emot att gå och få en massage på lördag, kanske. För tillfället gör jag ingenting. Jag borde göra någonting annat men det snöar fortfarande så det är farligt att köra bilen nu på vägarna (Ja, i mitt område där jag bor så känner man inte till någonting så exklusivt och simpelt som vinterdäck, här körs sommardäck året runt och det värsta är - jag skojar inte) + att jag som får använda bilen i detta vädret har oturen i att bilen inte är hemma. This sucks, well American Idol är iofs ppå idag men jag tycker det är så urtjatat så jag orkar inte med det. Visst det är grymt roligt att kolla på alla auditions (jag refererar nu till de dåliga) men efter det går det utför, bara Simon's kommentrarer som kan muntra upp stämningen. Nä, jag skall nog kolla på Little Manhattan som jag lånade igår på biblioteket.


                                       

Tre nybäddade sängar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: