SKRIVET: 2010-02-17, kl 22:12:28 | PUBLICERAT I: I USA

Long time no see

Jag vet att bloggandet och entusiasmen för det har varit på låg nivå det senaste men ibland har man svackor i allt, i livet i en aktivitet eller almänhet. Utan svackor är men perfekt, och ingen är perfekt för är man perfekt är man ingen människa utan en cirkel. En perfekt rund cirkel, utan början, utan slut, bara runt runt runt. För tillfället har jag FF här hemma i stora huset, jag hade kunnat vara ensam men jag har faktiskt sällskap i form av mitt minsta värdbarn. De andra är lite överallt och det är inte förrän i morgon som min värdpappa kommer hem så eftermiddagen, kvällen och natten kommer det bara vara vi två. Jag har en del grejer inplanerade som idag då vi skall åka till Target och kolla på leksaker, jag skrev kolla inte köpa. Dock vet jag inte om mitt värdbarn vet skillnaden. Efter det skall vi till postkontoret sedan skall vi ut och äta middag. Ikväll möter Sverige, Tyskland i hockey. Jag skall vara bänkad framför tv:n oavsett vad mitt värdbarn säger. Här skall läras hockey i svensk anda. Får se om jag tvingar på honom hans Sverigetröja eller ej. Förmodligen, mohaha.

//Sincerly, the evil Cecilia Au pair.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: