SKRIVET: 2010-02-18, kl 04:22:08 | PUBLICERAT I: I USA

Madame Tussauds part 1

Nu när jag väl har blivit så aktiv igen kan jag ju också passa på att var alite produktiv och posera lite foton också från Madame Tussauds som jag besökte för snart två veckor sedan. Samtidigt som jag gör detta skall jag kolla på hockeyn som står på här hemma i USA. Sweden vs. Germany. För tillfället står det 2-0 till SWEDEN. Visst att Tyskarna kan vinna tävnlingen om det land som skickar iväg mest au pairer men i Hockey skall de ta mig fasiken inte vinna nånting. Plus att det hade varit grymt pinsamt för mig som Svenne att traska in på Starbucks möterna på tisdagarna efter en sådan katastof, ja katastrof är vad det hade varit om så var fallet, men platt fall önskas inte och förmodligen kommer det inte ske heller. Nä om jag skall börja göra det inlägget är till för också.








Och mina berömda grannar.
Äntligen fick jag träffa dem, haha.


Sara

det är sjukt hur bra dom lyckas med vissa! medans andra är jättedåligt gjorda :P



PUBLICERAT: 2010-02-18, 04:47:48 | URL: http://trenollsju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: