SKRIVET: 2010-02-18, kl 15:19:38 | PUBLICERAT I: I USA

Madame Tussauds part 2






Kaj

Åh det såg trevligt ut :) vi får se till att ses i city snart!


Josefine

Hej!

Jag ska göra en hemsida i kursen webdesign och den kommer handla om aupairyrket. Jag har tänkt att några aupairer runt om i världen ska få svara på några frågor och att jag sedan ska publicera detta på hemsidan. Jag kommer naturligvis också länka till de aktuella bloggarna på min hemsida. Så det jag undrar är om du skulle kunna tänka dej att svara på dessa frågor om/när du får tid?



Au Pair frågor:



1.Vart jobbar du som aupair?

2.Hur kom du på att du ville jobba som aupair?

3.Om du åkte med en organisation, vilken åkte du med? Om du åkte privat, hur hittade du din familj?

4.Vilka består din värdfamilj av?

5.Vart bor du och hur är det där?

6.Hur ser en typisk dag ut?

7.Vad är det bästa med att vara aupair?

8.Vad är det sämsta med att vara aupair?

9.Vad brukar du göra på din fritid?

10.Har du rest något/planerar du att resa något under din aupairvistelse?

11.Hur mycket tjänar du och hur brukar du spendera dina fickpengar?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: