SKRIVET: 2010-02-08, kl 06:23:52 | PUBLICERAT I: I USA

Madame Tussauds

Idag under fem timmar besökte jag Madame Tussauds beläget i New York City tillsammans med Betty. Det var en fantastiskt rolig dag som tyvärr började med ett litet missförstånd. Jag tänkte ta tåget 10:46 och Betty skulle ta det 9:46. Det resulterade i att hon kommer hem till mig för att hämta upp mig 9:30 då jag fortfarande går omkring i pyjamas. Det blev en snabb påklädning och sminkning, trots mina anstägningar hann vi ändå inte med tåget. Så frukost på Starbucks var ett måste. 10:46 tåget hann vi trots allt med och tur var väl det. Vi tog en hel del kort; vanliga, seriösa, osmickande, tragiska och sorgliga. Några var kanske lite osmickrande för alla men vi gjorde vår grej -och roligast var det. Dock är det för många bilder för att jag skall orka lägga upp dem nu. Mina ögonlock stänger sig själva och jag kan litterärt höra hur sängen ropar mitt namn. Godnatt US and A God morgon Svea rike.


Sara

Sv: ååh det måste jag prova! det blir säkert jättegott! :D Fast först måste jag köpa mer socker ärtor.. mitt värdbarn åt upp alla igår :(



PUBLICERAT: 2010-02-09, 01:54:18 | URL: http://trenollsju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: