SKRIVET: 2010-02-25, kl 19:01:14 | PUBLICERAT I: I USA

Regn eller snö?

Utanför fönstret regnar det, eller snöar det? Jo, det snöar för tillfället men just innan regnade det. Jag vet inte riktigt vad som händer för tillfället. Jag börjar jobba 2:30 men alla är redan hemma. Tidigare skoldag, snowday. Jag vet inte men barnens väskor var tidigare borta och de har läxor. Jag har verkligen ingen aning. Kan vara bra att prata med Laura för att se vad som händer och vad som är på G. Hm, känner för att baka idag. Kanske kan ta och baka färdigmixade-brownies då man bara tillsätter olja, ägg och någonting mer, som jag för tillfället glömt. Aja, får se vad barnen vill, men jag tror att de inte tackar nej till efterrätt. Åtminstone inte om jag känner dem rätt och ajg känner till dem rätt väl nu för tiden...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: