SKRIVET: 2010-02-15, kl 04:04:53 | PUBLICERAT I: I USA

Woodbury Common village outlet

Idag har varit en lång men otroligt lyckad dag. Jag och Betty åkte till Woodbury common village outlet redan vid nio tiden och kom inte hem förrän 11 timmar senare. En lång dag det vill säga och om mina fötter gör ont för tillfället, aldrig har de varit så här ömma man det var det värt. Jag är i alla fall tre par skor rikare, en väska och smycken + en del kläder. Men jag tycker jag är värd det, det lyder åtminstone L'oreals motto "Because you're worth it", och det klingar som ljuv musik i mina öron.

För övrigt hade jag tänk lägga upp bilderna från Madame Tussauds från förra söndagen men jag är för trött för tillfället, får se om jag hinner i morgon, skall jobba på morgonen och sedan skall vi iväg och kolla på bio. Men nu skall jag kolla lite på "Phantom of the Opera" eller om jag beslutar mig för att läsa och sedan sova, jag tror det blir det sistnämnda faktiskt, oavsett godnatt.

 


Robert

Var är du ??????

Vill prata lite med dig 24,00 inatt dvs 06,00 torsdag morgon Sverige ??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: