SKRIVET: 2010-01-06, kl 03:44:16 | PUBLICERAT I: I USA

1/4

Idag har jag varit borta i tre månader och vilken dag det har varit! Det hela började med att jag vaknade upp vid 1 tiden i morse och kände hur jag måste springa till toaletten. Där tillbringade jag fem timmar och det ända jag kunde tänka på under tiden var att jag ville hem, hem till mitt egna badrum. Dagen har inte varit mycket bättre. Visserligen har jag inte behövt spendera varenda minut på toaletten men jag har knappt kunnat gå ut ur mitt rum och nästan hela dagen har jag sovit eller suttit i min soffa på rummet. Jag har inte kunnat jobba någonting men Laura har tagit det bra och har fixat det mesta själv. Plus att hon har köpt saker till mig också. Jag hoppas att jag mår bättre i morgon för detta är inte skoj.


Emma

Krya på dig! =)



PUBLICERAT: 2010-01-06, 04:56:44 | URL: http://emmebirk.blogg.se/
robert

Hej. Ta väl hand om dig. Vi tackar för julklapparna, nu är min klar för beskådan.


Lady Bell

Man brukar längta hem när man mår skit, låter jobbit!



PUBLICERAT: 2010-01-09, 14:40:21 | URL: http://[email protected]

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: