SKRIVET: 2010-01-09, kl 06:55:15 | PUBLICERAT I: I USA

Cheescake Factory

Det var stället som idag stod skrivet på våran daganda. Vi kom inte iväg förrän ganska sent, fick vänta ännu längre vid ingången på ett ledigt bord och sedan beskådade vi den delekata menyn. Det blev en Luau Sallad för min del, det var den skummaste sallad jag någonsin ätit. Inte för att den innehöll någonting speciellt -förutom en ingrediens. Salladen påminde lite som en lasagne för det låg som plattor och delade av. Skumt var det hur som helst och inte direkt jättegoda. De gick väl an men ingenting jag föredrar. På detta blev det också en Jag-vet-att-jag-är-för-ung-för-att-dricka-men-det-stoppar-inte-mig drink. Till efterrätt kan man såklart beställa cheescake men jag kände att jag var alldeles alldeles för mätt för att ens försöka mig på någonting sådant. Jag provade dock tre tuggor på Sarahs cheescake, och efter det var det bra. Jag förstår inte alls hur vissa människor kan proppa i sig sådana tunga bakelser, nä usch.

Det var en skön avslutning på en relativt jobbig dag. Den minsta pojken har betett sig ganska illa idag och väldig elaka och spydiga kommentarer har kommit ur honom. Nä, inte det roligaste faktiskt. Men jag överlevde och jag hoppas på att morgondagen är annorlunda. Det vet jag att den kommer bli, för jag har helgen ledig. Jag hoppas bara jag kan hitta på något att göra. Om vi har tur kan vi ta en bil till outleten som jag skrev om tidigare, men det var och tidigare. Godnatt


Lady Bell

Gaaaah! Jag älskar cheesecake! =D



PUBLICERAT: 2010-01-09, 14:34:46 | URL: http://[email protected]
Anonym

hej:) vilken bra blogg du har, jag ska också åka som au apir men väntar på familj :) Tänkte fråga dig hur det är att ta hand om någon annans barn så där i början? :/ Och är ungarna jätte elaka? Blev lite rädd när du skrev så hehe=) kram johanna



PUBLICERAT: 2010-01-09, 16:28:03 | URL: http://johannagrankvist.blogg.se/
Anonym

okej skönt att höra :) Ja jag förstår, Trivs du bra? :D Jag har massa frågor :D Är det svårt att köra bil i USA? :) Sen har jag sett att många gymmar, är det jätte dyrt att skaffa gymkort? hehe. Och den lönen man får klarar man sig bra men även så man kan spara lite pengar till sista månaden då man får åka runt? Godnatt från sverige!



PUBLICERAT: 2010-01-09, 21:12:50 | URL: http://johannagrankvist.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: