SKRIVET: 2010-01-25, kl 19:21:58 | PUBLICERAT I: I USA

Det är mer än blåst utanför fönstret

Idag vaknade jag upp första gången klockan 06:44 av att min värdpappa åkte till jobbet. Andra gången av min väckarklocka klockan 08:40. När jag hörde signalen från att en bil köra på uppfarten var kusten klar. Ingen annan hemma. Jag gick upp och åt frukost. Utanför fönstret spöregnar det. Med lånade filmer liggandes på mitt rum blev valet enkelt att bara gå tillbaka och lägga sig igen och kolla på en film. Det blev Parfym. Filmen var okej, hemsk men det är en bra skildring på boken. Tvätten är i full gång, stormen är fortfarande kvar runt knutarna och jag kollar på film. En lugn dag. Jag som hade tänkt gå ut och gå, men ej i detta väder, Morgen, morgen sagen alle Leute Menchen. Jag hoppas på att det är rättstavat.


Sandra

Jo, det är helt okej med mig.. Funderar dock på rematch men annars är det bra.



Hur är det med dig då? :)



PUBLICERAT: 2010-01-26, 04:41:42 | URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: