SKRIVET: 2010-01-20, kl 06:18:02 | PUBLICERAT I: I USA

En ny Favorit

Jag har suttit i mer än två timmar på Felsms.com och jag kan sitta där en betydligt längre period. Förut frågade min värdpappa var det var jag skrattade så mycket åt. Det var bara vi två uppe och han satt utanför mitt rum och läste tidningen (han ligger dock två veckor efterså mer korrekt skulle nog vara att skriva tidningarna), jag förklarade vad det var och läste ett exempel. Behöver jag förklara att han också tyckte det var en otroligt rolig sida? -Nä, tror inte det.


Exempel 1:
Till: Pappa
Sms: Vart skulle vi festa ikväll? Snodde ytterligare 200 spänn från farsgubben :)
Svar: Där blev du utan pengar detta halvår ungjävel! Vi ska prata omgående!!

Förklaring:Skulle igentligen skicka detta sms till kompisen Perra men det blev till pappa.. Levde ganska fattigt den månaden..


Exempel 2:
Till:
Brorsan
Sms: Emma jag tänker sluta vara gullig mot dig nu, jag anstänger mig så mkt för att göra dig glad och vad får jag tillbaka??
Svar: Felskickat? Sluta va gullig mot na rå!

Förklaring: neemen jag skulle väll skickat ett "argt meddelande" till en gammal tjej som jag snackar mkt med och på nått sätt när jag sparat broshan nya nummer så hade det kommit under hennes namn -.- hehe sånt som händer antar jag


Exempel 3:
Till:
Chefen
Sms: Fan pallade inte jobba i dag så jag sjukade ur mig. Kom över så köper vi en pizza och lirar Xbox.
Svar: Du skall vara på jobbet inom 30 minuter.

Förklaring: Skickade fel till min chef. Jag som planerade en skön hemmadag med Xbox 360, pizza och polare.


Hanna

Hej hej :)



Såg att du jobbar som au pair i New York området :) Själv jobbar jag som au pair i New Rochelle, ca 30 minuter från NYC. Dock är jag i re-match just nu och tänkte bara kolla ifall du eller din värdfamilj vet någon familj som behöver en ny au pair? :)



Skulle vara jätte tacksam för svar :)

Kul att hitta ännu en svensk här i USA :D



PUBLICERAT: 2010-01-20, 16:45:11 | URL: http://hannut.blogg.se/
Lady Bell

Helt underbart! Älskar den med festen och pappan!



PUBLICERAT: 2010-01-20, 17:30:29 | URL: http://[email protected]

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: