SKRIVET: 2010-01-20, kl 03:50:54 | PUBLICERAT I: I USA

Jag får sova på saken

I morgon har jag inte planerat in någonting. Kanske går jag en promenad, kanske ringer jag någon. Jag får se och det får ni också för som vanligt uppdaterar jag bloggen. Jag upptäckte även idag att den digitala fotoramen (det kommer komma bilder på när den är monterad, uppsatt och klar) som jag fick i julklapp av familjen även kommer att fungera hemma i Sverige. Allt jag behöver köpa är en adapter för den klarar 100-240V. Jag är så glad, jag som trodde jag skulle vara tvungen att lämna kvar den här till nästa au pair, men icke sa nicke. Den behåller jag allt själv. Men förhoppningsvis kan jag komma iväg till Target den här veckan för att köpa ett minneskort så jag också kan se bilder på den. Men som sagt den är jättefin fär man kan byta ut ramen på den, svincoolt. Min värdmamma has a sence of fashion.


Jag tog kort på mina fötter,
E ville göra likadant. Den bjuder jag på.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: