SKRIVET: 2010-01-22, kl 19:01:27 | PUBLICERAT I: I USA

Student ID Card

Igår var en hektiskt dag och jag fick faktiskt gjort mycket. Jag följde med Laura på morgonen när hon lämnade av alla barnen på respektives skola. Det tar ett tag kan jag säga och speciellt när man kommer bakom en skolbuss som stannar var och varannat hus. Trots allt går det rätt fort men E blev tyvärr sen till skolan, vill också påpeka att det var inte mitt fel. Efter det hämtade jag upp bilen som äntligen var min för dagen. Jag tog ett snabbt beslut och tog snabbaste vägen till Target. Där köpte jag två ramar, printade ut några kort och köpte ett minneskort. Efter det hämtade jag upp Stinha. Målet för dagen var att köra till Manhattanville igen och skaffa ett student kort. Sagt och gjort, det var precis det vi gjorde. Det var nästen en av de snabbaste processerna jag gått igenom. Vi visade vårt kvitto, stälde oss vid en väg tog ett kort och efter det fick vi tillbaka ett färdigt student ID card. Kvällen spenderades med att städa mitt rum. Fixa iordning alla ramar, kort och misseskort. Det tog sitt tag men med Grey's Anatomy påslagen kan det inte bli annat än bra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: