SKRIVET: 2010-07-05, kl 20:56:17 | PUBLICERAT I: I USA

9 månader

Det är galet vad tiden rinner iväg. Idag har jag varit i staterna i 9 månader. 9 MÅNADER!!! Det är helt otroligt! Jag kan verkligen inte förstå det. Oändligt mycket har gjorts oändligt mycket finns det ännu kvar att göra. Mycket kan bockas av, men ännu är det mycket att bocka av. 13 månaden skall börja planeras, och bokas. Pengar försvinner mer än någonsin och jag njuter faktiskt av det. Nu skall jag kolla om jag kan ta bilen och åka till Target för att handla vanliga nödvändiga saker, schampoo och diverse andra saker. Ha det bra och ikväll kommer jag förmodligen lägga in ett inlägg om gårdagen med fyrverkerier och bilder från korvätartävlingen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: