SKRIVET: 2010-07-24, kl 21:31:42 | PUBLICERAT I: I USA

Amerikanska Nationalsången och pick-nick

Varje gång jag hör den amerikanska nationalsången är det en gammal tant som sjunger den. Men gnällig hög röst. Kan de inte fixa någon bättre som sjunger den eller tillhör det att 50-talet's röster fortfarande skall klinga högt. Jag vet inte, det är ett mysterium, men konservativa som de är (mestadelen av Amerika är tyvärr sådan) kanske de inte vill ha något nyare.
Nu skall jag snart sticka iväg på pick-nick. Sarah skall komma och hämta upp mig vilket sekund som helst nu. Pick-nicken börjar 15:00 eller 3 p.m. och klockan visar redan 20 minuter efter. Kul. Jag är klar men tysken jag väntar på är inte här... Att svenskar skall vara i tid då. Behöver åka förbi Mrs. Greens också för att köpa chips ller något att ta med. Plus saker till morgondaggens grillning också. Hur skall detta sluta?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: