SKRIVET: 2010-07-26, kl 17:55:27 | PUBLICERAT I: I USA

Det började...

Med mer än 80 dagar. Dagarna och tiden flög fort förbi och är nu endast bara timmar kvar tills jag får se min familj igen. Det skall bli skoj, men ändå konstigt att se dem efter såpass lång tid också. I USA, New York City som jag nu kallar delar av mitt hem som de är turister i. Konstigt, men roligt.


Veronika-blivande au pair

Hejsan, hoppas allt är bra med dej! Jag undrar bara, utöver Silverbay kursen som du gick, har du läst/auditat nån kurs på nåt college/university? Vart i såfall? Kom på nu att jag kanske borde börja ta tag i det där med pluggandet, vill gärna klara av en del av creditsen på hösten!



Ha det bra, hoppas vi ses i usa! :)



PUBLICERAT: 2010-07-29, 21:46:42 | URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: