SKRIVET: 2010-07-09, kl 06:59:58 | PUBLICERAT I: I USA

Eclipse

Idag jobbade jag i lite mer än en timma. Det är vad jag kallar slapp dag. Dock gjorde jag tvätten och bytte sängkläder men det går relativt snabbt och är inte överdrivet jobbigt. Sedan bar det av till Bion i Thornwood/Hawthorn för att se Eclipse och den var faktiskt bra. Över förväntan eftersom jag inte alls gillade New Moon, tredje gången gilt kanske? I alla fall så tyckte jag den var bra. Lite överdriven ibland men jag gillade den. Och nej jag är inget galet Twilight-fan som många nu kasnke oroar sig över. Jag gillar dem, men lever och andas twilight -Det gör jag inte!
Hur som haver lägger jag in denna sköna låt som spelas om och om igen i högtalarna.
Jag skrattar idag
Ison och Fille



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: