SKRIVET: 2010-07-20, kl 05:00:49 | PUBLICERAT I: I USA

Rockafeller Park

Det gick inte precis som vi hade tänkt oss. Klockan var ställd redan på åtta för att Susanne skulle kunna hämta upp mig innan hon körde sina värdbarn till deras respektive camp. När vi har kommit ändå till Saw Mill Parkway öppnar sig himlen sig -litterärt! Plus att det åskade så vi övergav tanken av en runda relativt snabbt efter de första hundra dropparna som föll de första sekunderna av regnskuren. Så vi åkte hem igen, tog var sin tupplur och åt sedan lunch hos Susanne.
Min värdmamma åkte till ett par kompisar i New Jersey idag också så det var bara jag hemma med pojkarna. Min värdpappa kom hem vid nio-tiden och han fick ta över S som fortfarande var uppe. I morgon måste jag hjälpa min värdpappa med alla morgonbestyr som skall göras. Sedan efter barnen sitter på campbussen skall jag skjussa honom till tåget. Sedan är bilen min till på torsdag kväll, då han måste resa till England, avis not* liksom. Skall möta upp Susanne vid Rockafeller Parken och sedan skall vi också åka till Target, måste köpa pace bags och börja packa. Skall också se om de har någon bra svart linne jag kan ha under min Yankees-tröja i morgon. Både jag och Laura hade glömt bort att Yankees matchen är i morgon men när jag kom på det ändrade Laura snabbt sina planer från att komma hem vid sex tiden till fem tiden. Vilket jag är otroligt tacksam för!
Nä, nu måste jag nog ge mig med bloggandet -för denna stund. Over and out.

Vår allas hederliga Rockafeller Park



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: