SKRIVET: 2010-07-24, kl 05:16:53 | PUBLICERAT I: I USA

Packa Pappas kappsäck

Inte riktigt kasnke. Men jag packade väskan (eller ska jag säga väskorna...) som mamma och pappa skall ta med sig hem när de kommer på måndag (jag får inte glömma Simon och Johan också, ni kommer också få en massa saker att packa av mig). Hur som helst är allt nedslängt i min väska som jag tror, hoppas och vill skall väga under 23 Kg. Tog fram en våg men den verkar inte fungera. Hur som helst har jag lite mer saker som skall med hem denna omgång, fast jag behöver nog hjälp med packningen. Eller jag tar tillbaka det där. JAG BEHÖVER MYCKET HJÄLP!!!!
Jag har kommit på vad det är jag behöver!! En kärra full med säckar.
Men jag tror jag har svårt att ta hem det också, att Atlanten skall ligga ivägen då!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: