SKRIVET: 2010-07-01, kl 22:45:22 | PUBLICERAT I: I USA

Religulous

I förra veckan hyrde jag en jättebra dokumentär film. Den handlar om realiteten i religion och det kritiska faktum som bibeln med alla dess figurer står för. Och det är en film jag starkt kan rekomendera, inte bara för att den är interessant utan också för att programledaren  Bill Maher gör det till en komedi. Regissören är Larry Charles, samma som "Borat" och "Seinfeld" men "Religulous" tillhör i samma humorkategori som "Seinfeld" och inte som "Borat", vilket är tur för mig. Jag tvekade faktiskt innan jag skulle låna den om den verkligen var någonting för mig men jag älskar den! Min värdmamma lånade den efter mig och även hon gillade den skarpt. Så, gör ni inte någonting annat en fredagskväll och vill hyra en komedi, dokumentär så kan jag verkligen rekomendera denna!
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: