SKRIVET: 2010-07-01, kl 21:46:45 | PUBLICERAT I: I USA

SommarSverige

Sommaren är här. Officiellt och litterärt. Och oavsett hur mycket jag än må sakna den svenska sommaren, den svenska maten och den svenska kulturen (för att inte glömma min familj och mina vänner) så är det en sak jag är grymt glad att jag slipper. Mygg och knott, javisst men myggorna här biter tio gånger hårdare och det blir som små bölder på ben och armar, digerdöden i ny fattning. Men det finns en sak som glädjer mig desto mer faktiskt -Jag slipper Ernst Kirchsteiger och hans sommartorp på tv. Jag slipper se hans konstanta uppdykande i diverse program och jag slipper se han göra lampor med hjälp av fårull. Mmm, det finns mycket att klaga på men också mycket att vara glad över, för även i motgångar finns det ljus.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: