SKRIVET: 2010-07-18, kl 05:46:29 | PUBLICERAT I: I USA

Carpe Diem

Den otroliga hettan har fortfarande övergrepp över allt folk här på nordostkusten. Istället för att i vanliga fall en ta en bedrövlig lidande löparrunda hoppade jag i poolen och simmade i 45 minuter. Riktigt skönt en otroligt varm dag som denna. Var även på TJ MAXX och hittade de stövlar jag har letat efter ett tag nu, de hade dem innan i röd, men vem vill ha röda stövlar? Inte jag i alla fall. Samt ett skärp från Calvin Klein, tre skjortor och ett linne. Jättesöta saker som går mer i romantikens tecken, enligt min mening hur som.

Min värdfamilj var under dagen i Massachusetts för att hälsa på N som är där på camp. De åkte vid sju-tiden i morse och kom hem runt tolv timmar senare. Vilket blev slappt för min del då jag inte behövde göra alls mycket, läggning men vi kollade på film till 10 tiden så det blev inte heller direkt jobbigt. Men vissa dagar får lov att vara sådanna och i slutändan blir det nog lika ändå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: