SKRIVET: 2010-06-13, kl 00:22:01 | PUBLICERAT I: I USA

Baseball

Idag vaknade jag upp med ett ryck. Klockan var 8:55 och jag började jobba klockan 9. Tog på mig kläder snabbt som jag bara kunde och sedan när jag skall hämta en klocka kollar jag snabbt på schemat och inser att jag börjar 9:30. Skönt för mig för då hann jag med en snabb dusch också som var mycket välbehövd!
Morgonen var lugn bara jag och E hemma. Vi åt frukost, tittade orginalet "Karate Kid" och sedan slutet på "The Cat in the Hat" sedan tog vi på oss kläder och lekte vikingar. Jag var Loki och E var Thor eller Loke och Tor som de heter på svenska. Sedan kom Rich och S hem från soccer och S hade med sig en fruktansvärt humör. Hans pokal gick sönder, skorna var för små och han slet ut alla gossedjuren i E's rum, eftersom det såklart var hans fel att pokalen gick sönder. Ja, det var inte E's fel och vem städade upp, jo jag. Fast S hjälpte faktiskt till, till hans försvar nu i efterhand. Hur som haver, tog vi bilen till pizzerian, åt pizza och sedan vandrade jag och S över till Baseballplanen och var där. 40 minuter för tidigt. Inte smart i ett land där människorna åker hemifrån 5 minuter innan någonting börjar och på mindre än 5 minuter var alla andra där. Sedan blev vi upphämtade åkte hem och nu sitter jag här. Skall snart åka till Stinha's place och hämta henne och Maria a.k.a. Lill- och Stor Småland. Väntar bara på att volvon åter igen skall komma in i Garaget.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: