SKRIVET: 2010-06-09, kl 05:57:19 | PUBLICERAT I: I USA

Book club

Är precis hemkommen från min värdmammas book club. De hade läst boken "Flickan som lekte med elden" eller "The girl who played with fire" som den heter här, exakt översättning men ändå. Det var trevligt och jag fick många frågor man jag hade ändå hoppats på fler. Det var hur som helst en rolig upplevelse att ha gått på en äkta amerikansk high society housewife book club, alltid någonting att printa in på CV:t. Eller kanske inte när jag tänker efter.
Dagen har annars gått bra. Var med Stinha på förmiddagen och vi var på Starbucks, sedan Pier 1, Kohl's och Target. Jag köpte en present till mamma och pappa som de skall få när de kommer på besök om X (se nedräkning till vänster) antal dagar. Stinha letade efter krokar som man hänger över dörren och vi hittade dem till slut på Target efter många sökningar på andra ställen... Väl hemma igen dröjde det inte länge innan mitt arbetspass började, lade dock in allting på mitt rum och gjorde iordning lite grand. Sedan mötte jag upp Laura och E som var ute i poolen och badade. När E väl var ute ut poolen och skulle ta ett bad hörde jag Laura tjuta till i andra änden av poolen för hon skulle simma några längder. Det visar sig att en död mus ligger och guppar i vattnet. Fullkomligt äckligt och vi ringde poolkillarna som kom och tog bort den. Haha, det är så det går till alla människor. Men fy fasen asså!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: