SKRIVET: 2010-06-08, kl 06:46:19 | PUBLICERAT I: I USA

Chill out

Idag har temperaturen legat på en stadig temperatur, något lägre än vad den gjort den senaste tiden och det var faktiskt att man tog på sig lite mer kläder än i vanliga fall. Dagen började med att jag var ute och sprang med Susanne och Christina. Sedan tog jag en snabb dusch och sedan blev jag upphämtad av Susanne igen. Vi åkte till den Grekiska restaurangen i Mt Kisco. Jättegott som vanligt och billigt, kan det bli bättre? Sedan åkte vi till älskade Target. Jag köpte tuggummi, hårfärg, tandbortsar och tandkräm. Bra gjort för nu slipper jag nog fylla på det förrådet under tiden jag är här. 4 månader kvar med två tandborstar låter lovande. Därefter åkte jag hem för jobb men gud vad trött jag var. Vet inte alls var tröttheten kom ifrån men jag klarade mig igenom eftermiddagen. S hade en playdate över så det var lättgjort och E lekte med sina actionfigurer. Han har tydligen fått två nya Ironman-figurer, inte för att han lider brist på leksaker eller något. Så vi lekte med dem och sedan var det dags för middag och så rullade allting på. Smidigt och bra, det gillas alltid. N var på baseball och sedan var han på synagogan med Laura och Rich för att prata om sin Bar Mitzvah och lite saker som hör till. Vi fick även datumet när han går igenom Bar Mitzvahn, Juni 2013. Haha, skall det börjas i tid så skall det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: