SKRIVET: 2010-06-21, kl 06:02:05 | PUBLICERAT I: I USA

Den helgen gick snabbt förbi

Redan slut på söndagen. Jag förstår inte hur snabbt dagar bara kan försvinna sådär... Idag vaknade jag som sagt upp mycket senare än jag planerat, men det är jobbigt att gp upp tidigare när man inte får tillräkligt med sömn. Trots allt gick jag ut på en lång promenad, två timmar för att sedan vara i poolen och simma några längder, eller några och några, jag var i 40 minuter så det blir ju en del. Efter det kom Sarah över och vi åkte till TJMAX, jag hade hittat ett par kortare löparshorts men när jag provade dem var de för stora och de fanns inte i en mindre storlek. Jag kunde i alla fall tröst shoppa mig ett linne, en kofta och en klänning. Bättre än inget och klänningen är jättesöt med blommor på. Precis sådär sommrigt man vill ha det! Efter det åkte vi till Ben&Jerry's och delade på en pint glass och efter det åkte vi till Marshall's. Vi var inte där så länge för Sarah's värdmamma ringde och sa att middagen var klar -om 10 minuter. Så det var bara att lägga ifrån sig allting och hoppa in i bilen för att åka hemmåt. Min värdfamilj var då ute och åt fars dag middag så jag var hemma själv. Vid sju tiden kom Sarah över igen och vi kollade på "Precious" och sedan "10 things I hate about you". Nu är jag jättetrött och i morgon är en annan dag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: