SKRIVET: 2010-06-04, kl 05:17:41 | PUBLICERAT I: I USA

Härliga lugna Söndag

På söndagen vaknade jag upp sent. Jag och Christina hämtade upp Susanne hemma hos henne och sedan åkte vi till Starbucks. Susanne skulle upp till Mahopac för grillningen som skulle vara där. Eftersom ja ginte har införskaffat mig varken en bikini eller en baddräckt i år var jag tvungen att köpa mig en. Precis som mig hade inte Christina någon heller så därför åkte vi till Target. Jag köpte en baddräcks från One Star och Christina köpte sig två bikinis. Jag skall försöka hitta nån bikini snart också men än så länge räcker det med en baddräckt. Därefter åkte vi hem för Christina skulle jobba en stund på kvällen för hennes värdföräldrar skulle ut och äta för att fira sin bröllopsdag. Jag gjorde väl inte så mycket under tiden egentligen pratade med lite folk lästa i min bok och senare frammåt 16-17 tiden gick jag ut och satt på terassen. Vädret var underbart och vid 17 tiden började det bli svalt så det var verkligen underbart. Helt plötsligt kommer Sarah ut genom dörren. Då jag trodde hon skulle till City kom hon över till mig istället. Vi satt och pratade lite grand och efter ett tag sade hon att hon var tvungen att handla lite saker från Target så vi åkte tillbaka. Jag hittade då en strandhatt, nya löparbyxor och ett par shorts, samt ett armband som man fäster på överarmer och har sin Ipod/Mp3 eller vad det nu är man har i. Jättebra och Jättesmidigt! Efteråt åkte vi till en jättegod Grekesk restaurang som ligger i Mt Kisco. Vi tog en ostpaj (jag) och delade på en gyrostallrik. Därefter åkte vi hem till mig igen, Sarah åkte till hennes andra kompis Laura för de skulle på Sex and the City 2. Jag följde inte med dels för att jag redan sett filmen och för att jag redan hade min kväll/förnatt planerad. På kvällen åkte nämligen jag och Christina upp till Mahopac till Susanne och Linda. En massa amerikanare och en rolig kväll var det verkligen! Måste göras om någon gång! Ölpong, turn-the-cup och polisbesök -allt det absolut obligatoriska.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: