SKRIVET: 2010-06-21, kl 22:23:39 | PUBLICERAT I: I USA

IKEA Baby

Igår kväll berättade Laura för mig att hon idag skulle ta med sig E och åka till IKEA. Bara åtta månader efter hon säger till mig att "hon snart skall åka till IKEA för att köpa ramar". Bättre sent än aldrig heter det väl och ett bra motto i denna situation. Min LCC var här och en processen för att hitta en ny au pair är på gång. Efter det runt tio satte vi oss i bilen och gav oss iväg. Dock möttes vi av en otrolig bilkö på tappan zee bridge så där blev vi lite försenade men det gjorde ingenting. Min upplevelse av IKEA var älskvärd ändå, att läsa småland, ord och allt möjligt gör en lite nostaligisk. Det är inte långt kvar nu. Och matsektionen var det bästa på länge. Dock köpte jag inte så mycket för jag sparar pengar för tillfället.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: