SKRIVET: 2010-06-20, kl 06:46:53 | PUBLICERAT I: I USA

Jag är vaken trots sömnen är nära

Jag har legat i min säng vaken nu i två timmar. Jag planerade att jag skulle börja morgondagen på ett alert och piggt sätt. Det var i alla fall planen för jag är trots detta fortfarande vaken. Jag känner sömnen i mina ögonlock men inte mer än det. Och jag som hela kvällen varit ganska trött. Jag var ute och sprang innan på förmiddagen runt en timma samt gjorde en massa benövningar. Igår köpte jag en träningsboll och den skall jag jobba med i morgon hade jag tänkt. Efter löparpasset på morgonen, vi får se hur det blir med det nu eftersom jag inte lyckats somna... Under eftermiddagen har jag varit och lekt i våran pool. I över tre timmar -Det ni! Så ni kan ju själva förstå hur sliten jag är och ändå vill lyckats jag inte somna. Skumt. Skall göra lite personlighetstester nu och se om jag kan somna efter det. Lite nytta kan man ju alltid göra -det skadar ju inte.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: