SKRIVET: 2010-06-26, kl 23:21:19 | PUBLICERAT I: I USA

Sovmorgon och Träning

Idag valde jag att unna mig själv en riktig sovmorgon. Alla klockor stängdes av och mobilen lade jag längt ifrån sängen. Jag vaknade inte upp förrän 11:30 utvilad och pigg. Jag fick ha bilen under dagen så jag tog mitt pick och pack och gav mig iväg till RockafellerPark. Där jag gick en lång powerwalk runda och sprang lite grand. 7514 steg blev det totalt. När jag sedan kom hem igen tog jag en simtur i poolen i 45 minuter. Nu känner jag mig lite lagom trött i kroppen. Skall se om jag kan hitta någon som vill äta middag med mig och efter det får vi se. Vill hitta ett par korta löparbyxor, nu har jag bara 3/4 byxor som är för långa och för varma att springa i. Men vi får se vad som händer.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: