SKRIVET: 2010-03-10, kl 20:21:36 | PUBLICERAT I: I USA

Att vara sjuk

Är inte roligt när man är i ett främande land med konstiga regler när det gäller sjukvård. Det kan du skriva upp på! Visst jag har försäkring och den skall täcka allt så det är inte svårt. Det svåra är att hitta en förbaskad doktor som kan tala om för mig vad som är fel. Jag har säkert ringt runt 10 olika nummer och det ända jag har fått höra är att doktorn är borta till på fredag, inte kan komma alls och att min försäkring inte täcker den läkaren. Det jag har fått är att jag skall ringa ett nummer i morgon innan klockan 8:30 och skall kunna få en tid samma dag. Jag hoppas verkligen att jag kan få en bra tid eller en tid överhuvud taget för sjuk vill jag inte vara längre. Förmodligen har jag fått halsfluss eller någonting liknande för jag är svullen och har jätteont när jag sväljer. Men men, det kunde varit värre. Det är det jag tänker för tillfället.


robert

Hej.

Synd att du är sjuk.

Kolla med Agenturen om vilken läkare de använder.



Krya på dig


Sara

vad konstigt! jag hoppas det fixar sig så du får komma till en doktor!



PUBLICERAT: 2010-03-15, 17:00:17 | URL: http://trenollsju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: