SKRIVET: 2010-03-25, kl 19:32:20 | PUBLICERAT I: I USA

Baka liten kaka

Idag vaknade jag upp tidigt. Redan vid sju tiden var jag uppe och kollade igenom några magasin som kom med posten igår. En halvtimma senare tog jag en dusch, tog hand om dagens tvätt och byte lakanen. Jag var klar redan vid 9 tiden med allting och sedan satt jag bara och slappade framför tv:n tills Susanne ringde och sa att hon var på väg. Dagens plan var att först köpa tårt ljus och därefter åkte vi hem till Christina där vi väl bakade en tårta. Anledningen är att Susannes värdmamma Judi fyller år idag. Det blev en Sachrastarte (Någon som vet stavningen på denna bakelse?) och en massa tjejsnack. Skoj, men efter ett tag var vi tvungna att åka, jobb väntade för både mig och Susanne. Men ikväll skall jag försöka komma iväg lite tidigare från huset, om det är möjligt och fira Judi's födelsedag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: