SKRIVET: 2010-03-21, kl 04:01:38 | PUBLICERAT I: I USA

En lördagskväll

Efter många miles fram och tillbaka och en relativt lång stunds strosande i Mt Kisco var det åter igen dags för jobb. Min värdpappa tog dock med sig den yngsta och äldsta och åkte till Optikern och kemtvätten och den mellersta killen var hemma och kollade på tv så jag låg och slappade i mitt rum ända till klockan 17:30 och jag började klockan 16:00. Egentligen tror jag bara att det var min värdmamma som ville ha mig hemma så de kan vila mera än att jobba. Inte för att jag klagar men det var ändå skönt att snozza och lyssna på musik och solstrålarna som porlar in genom fönsterrutan. Den äldsta åkte även iväg på en playdate och kom inte hem förrän 19:50, så jag tog de två yngsta med mig till Quaker Hill, där vi åt middag. Mac'n Cheese och Root Beer, vad annars? För övrigt har kvällen gått undan och varit jättebra, jag gillar kvällar, rena rutinerna för barnen så det blir ingenting nytt man behöver göra med dem, bara se till att de gör allt som skall göras. Nu skall jag ta hand om mitt lass med tvätt. Hej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: