SKRIVET: 2010-03-03, kl 20:34:57 | PUBLICERAT I: I USA

Liten uppdatering

Egentligen sitter jag och väntar på att jag skall höra ett beep. Laura skall komma hem med minstingen och jag börjar jobba. Men medan jag väntar så kollar jag på Wife Swap, En naturälskande fru byter plats med en everything is bigger and better fru från Texas och vice verca. Många komplikationer, stor skillnad och otroligt underhållande att titta på. Får se vad jag hittar på att göra sedan under dagen, kanske kolla på någon film eller leka Batman eller vad det blir denna gång. För övrigt var det näst sista lektionen idag för min kurs culteral Psychology, jag vet inte om jag skall läsa samma kurs nu under nästa termin också eller om jag väljer att ta någon annan kurs. Jag gillar verkligen kursen och psykologi och läser jag den en gång till plus tar min helgkurs så är jag klar och behöver inte ta några andra kurser. Skall prata med Laura och sedan även med Chrisina sedan får vi se vad som händer. Den som lever får se.


robert

Hej. idag skall vi på kalas till Marcus. Han får sin present av dig då, Liam och Joel får sina på Joels 1-års dag.

Tråkig nyhet för mig är att Simon tänker lägga av med fotbollen.

Hur är läget ??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: