SKRIVET: 2010-03-25, kl 02:14:10 | PUBLICERAT I: I USA

Lugna dagar är sköna med

Idag började jag jobba redan vid 11 tiden. Den yngsta hade ingen skola idag så därför var det denna tidiga timma på dagen som jag började. Vi lekte lite under dagen och därefter åkte vi med Laura och hämtade upp volvon som stod parkerar på tågstationen. Vi åkte till leksaksaffären där efter många diskussioner E kunde köpa något -med sina egna pengar. När vi var klara i affären åkte vi till target där jag skulle titta på lite saker, tyvärr hittade jag inget men införskaffade mig en ny klocka. Därefter åkte vi tillbaka till Chappaqua och till lekplatsen där vi var i ca. 1 timma. Genom att bara korsa gatan gick vi till biblioteket men dessförinnan gick vi förbi en polis som glatt hälsade. Med 5 nylånade dvd:er åkte vi hem. Vi tog det lugnt hade en lugn middag innan Laura kom hem med de två äldsta som varit på Hebrew school. Nu ligger de också och jag väntar på att mina värdföräldrar skall komma hem. De är på möte för mellanskolan idag, och jag vet inte när mötet slutar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: