SKRIVET: 2010-03-22, kl 18:28:32 | PUBLICERAT I: I USA

Måndag, igen

Mitt humör är inte på topp. Det föll lika snabbt som jag öppnade ögonen och kollade ut. Regnet faller, och likaså mitt humör. Jag tror det kommer bli en lång dag idag men i morgon får jag ringa någon kompis för att hitta på något. Kan ju inte gå här hemma hela dagarna och uggla, fast det gör jag ofta på måndagarna för då har jag mycket tvätt att gå igenom så det blir bara lättare. På lördag skall jag i alla fall följa med familjen och åka till Washington DC, färden börjar redan klockan 8:00 a.m. på morognen så det gäller att gå upp tidigt. Tidigt för mig dvs. De flesta andra skulle nog kalla det en sovmorgon. Jaja, jag är väl helt enkelt inte som alla andra. Inte här i alla fall. Inlägg från igår kommer, med videoklipp...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: