SKRIVET: 2010-03-08, kl 06:24:40 | PUBLICERAT I: I USA

Saturday night live

Det verkar som att jag har tappat stinget i att uppdatera igen, fy skäms! Idag började jag jobba den tidigaste tiden någonsin 8:15. Jag trodde jag skulle dö, okej det trodde jag inte alls det men det var jobbigt och kämpigt att gå upp såpass tidigt. Visserligen har jag varit uppe så tidigt innan men med vetskapen att jobb väntar en är det inte lika roligt som att gå upp samma tid med vetskapen om att man skall åka in till New York City. Det andra alternativet är mycket mycket roligare, det kan jag skarpt lova! Morgonen rullade på smärtfritt och relativt snabbt för vipps som det var va klockan redan 11:30 och Stinha hämtade upp mig. Eller snarare kom in och hämtade mig eftersom jag var i playrommet och glömt bort tiden, snarare trodde att klockan inte var så pass mycket som den var. Vi åkte till Starbucks, som vanligt. Tyvärr jobbade inte våra hetingar där idag vilket var en besvikelse faktiskt. Sedan åkte vi en sväng lite överallt, bl a. Biblioteket och Rite Aid. Vid 4 tiden var jag hemma igen, i god tid för att börja jobba klockan 5. När jag sedan skulle börja jobba satt barnen och kollade på tv med pappan, spelade dataspel och tvspel så jag tog mig en länge nap än den jag planerat från början vilket var otroligt skönt. Hela kvällen gick utan minsta problem. Och nu kan för övrigt mina värdbarn de flesta Bellman historier som de älskar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: