SKRIVET: 2010-05-17, kl 23:07:49 | PUBLICERAT I: I USA

17 Maj

Idag är ingen vanlig dag för idag är faktiskt min födelsedag! Det är sant, 17 maj 1990 föddes jag i Göteborgs stad. 20 år har gått sedan den dagen och 19 utav dem kommer jag bo i Sverige, det sistnämnda i USA. Jag vill tacka för alla gratulationer och alla kort samt presenter. Det värmer! Nu skall jag ta en godis ur min godispåse, packetetfrån min värdfamilj har jag inte öppnat ännu och jag vet inte vad det är heller, "Jag hoppas du gillar Chappaqua's klassiker" står det i det. Stora förväntningar kan jag säga!



"Cheers" säger en underårig Cecilia från staterna


Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: